VERZENDEN EN RETOURNEREN
VERZENDEN EN RETOURNEREN
Wij verzenden alle bestellingen via PostNL (inclusief track&trace) dezelfde werkdag (voor 15.00 besteld).
- Is je bestelling boven de € 50,- dan worden GEEN verzendkosten berekend.
- Bij bestellingen t/m € 50,= zijn de verzendkosten binnen Nederland € 2,95.
- Bij bestellingen t/m € 50,= zijn de verzendkosten naar België en Duitsland € 6,95, overige EU landen € 9,95.
Bestellingen worden, als ze voor 15:00 zijn besteld, dezelfde werkdag met PostNL verstuurd.
- Maandag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 levering op woensdag.
- Dinsdag voor 15:00 besteld is woensdag geleverd, na 15:00 levering op donderdag.
- Woensdag voor 15:00 besteld is donderdag geleverd, na 15:00 levering op vrijdag.
- Donderdag voor 15:00 besteld is vrijdag geleverd, na 15:00 levering op zaterdag.
- Vrijdag voor 15:00 besteld is zaterdag geleverd, na 15:00 levering op dinsdag.
- Zaterdag en zondag besteld is dinsdag geleverd.
LET OP: De levertijd buiten Nederland in Europa kan variëren tussen 3 tot 7 werkdagen.
- Dit geldt op werkdagen, feestdagen uitgezonderd.
- Voor vertragingen van de levering door PostNL zijn wij niet aansprakelijk.
- Bij afwijkende levertijden zal er altijd via e-mail contact met je worden opgenomen.
- Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald bij ’t Juffie in Sleeuwijk. Neem hiervoor wel even contact op met webshop@t-juffie.nl of bel met 085-086 6726.
Alle bestelling worden met PostNL met Track en Trace code verstuurd. Je ontvangt van ons automatisch een verzend e-mail met de PostNL link.
Je kunt je bestelling volgen via de PostNL-pakketcode op de website van PostNL . Je vindt deze code in de verzendbevestiging, die wij per e-mail aan je sturen zodra je pakket bij PostNL is aangeboden.
Leveringen vinden plaats op dinsdag t/m zaterdag tussen 09:00 en 21:00 uur. Als je niet thuis bent zal de bezorger van PostNL de volgende dag weer proberen te bezorgen. Daarna wordt je bestelling bij de dichtsbijzijnde afhaallocatie bewaard, waar je het zelf af kunt halen. PostNL laat hierover een bericht achter in je PostNL app.
Ben je niet blij met wat je besteld hebt en je wilt het terugsturen of ruilen? Geen Probleem!
Je kunt je bestelling of een deel ervan ruilen of het simpelweg retourneren, omdat je niet tevreden bent met wat je hebt besteld. De enige voorwaarde is dat de artikelen compleet, ongebruikt en onbeschadigd bij ons aankomen. Bij sets kunnen geen afzonderlijke artikelen worden geretourneerd. De cadeauverpakking(en) wordt niet terugbetaald.
Retour- / Ruilformulier
Termijn
Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je bestelling of een deel ervan terug te sturen.
Retourzendingen die na de retourtermijn worden geretourneerd worden niet geaccepteerd en zullen worden teruggestuurd.
Niet-identificeerbare retourzendingen worden maximaal 30 dagen bewaard. Na 30 dagen wordt het intern verwerkt en kan er niet meer over worden gecorrespondeerd. Reclamaties kunnen dan niet meer in behandeling worden genomen.
Verzenden
Doe bij de retourzending altijd een kopie van de pakbon of factuur en het ingevulde ruil/retourformulier en stuur het naar het adres dat op het retourformulier staat. We adviseren de artikelen goed te verpakken (bij voorkeur in de originele verpakking) en het verzendbewijs goed te bewaren. Je kunt ons niet aansprakelijk stellen voor zoek geraakte paketten zonder verzendbewijs. Als je artikelen beschadigd of kapot bij ons aankomen kunnen we je helaas het aankoop bedrag niet terugbetalen. We kunnen alleen retourzendingen in behandeling nemen met een ingevuld retourformulier en de kopie van de factuur of pakbon. Om retouren zonder ingevuld retourformulier of ontbrekende gegevens toch in behandeling te nemen (als dat nog mogelijk is) berekenen wij € 5,00 crediteringskosten.
Stuur het artikel retour in een passende verpakking. Stuur artikel NOOIT los in een enveloppe. Ervaring leert dat door de machines bij PostNL de enveloppe kan scheuren en de items eruit vallen. Je kunt ons in dit soort situaties niet aansprakelijk stellen voor verlies van het artikel.
Terugbetalen bij Retourneren
Je aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk aan je terugbetaald. Normaal doen we dat op de dag dat we je retourontvangst hebben ontvangen of anders uiterlijk binnen 7 dagen. Bij retourneren van de gehele bestelling krijg je de verzendkosten die je hebt betaald (bij orders tot € 50,=) ook terugbetaald. Als je een deel van je bestelling terugstuurt worden de verzendkosten niet vergoed.
Bij retourneren van defecten binnen de garantie periode of bij verkeerde levering vergoeden wij de retourverzendkosten (extra kosten voor aangetekend versturen worden niet vergoed).
Terugbetalingen worden gedaan via dezelfde betaalmethode vaarmee de bestelling is geplaatst.
Terugbetalen / bijbetalen bij Ruilen
Als je wilt ruilen en je nieuwe artikelen zijn goedkoper dan de artikelen die je terugstuurt, krijg je het verschil terugbetaald op de dag dat we je nieuwe artikelen versturen of anders uiterlijk binnen 7 dagen.
Als je wilt ruilen en je nieuwe artikelen zijn duurder dan de artikelen die je terugstuurt dan sturen we je per e-mail een betaallink op de dag dat we je nieuwe artikelen versturen. Je mag het verschil dan achteraf betalen maar wel binnen 7 dagen na versturen van de e-mail met betaallink.
Retour- / Ruilformulier
Herroepingsformulier
Retouradres
't Juffie
Ruilen / Retourneren
Postbus 12
4254 ZG Sleeuwijk
Webshops van 't Juffie
De ruil en retour voorwaarden gelden voor alle webshops van 't Juffie.
www.t-juffie.nl/alle-webshops
Is je bestelling niet compleet of verkeerd geleverd?
Om te beginnen; SORRY. Het is zeker niet de bedoeling geweest om iets te vergeten bij het inpakken. Neem dan gelijk contact met ons op en wel sturen je het missende artikel op.
Net zo vervelend is het als niet het juiste artikel is ingepakt. Dan hebben we bij het inpakken van je bestelling ons blijkbaar vergist in het artikelnummer. Ook dan vragen we je gelijk contact met ons op te nemen en we gaan het zo snel mogelijk in orde maken.
Bij het uitpakken je artikel defect?
SORRY.
Neem gelijk contact met ons op te nemen en we gaan het zo snel mogelijk voor je in orde maken.
Retourneren of Ruilen
De verzendkosten voor het terugsturen van een deel of de hele bestelling zijn voor eigen rekening.
Retourneren bij verkeerde/defecte artikelen
De verzendkosten voor het terugsturen van defect* geleverde of verkeerd geleverde artikelen betalen we je terug. In deze gevallen kun je op het ruil/retourformulier vermelden dat we je verzendkosten terugbetalen.
Stuur de artikelen in dezelfde verpakking naar ons terug.
- Brievenbuspakje frankeren als brievenbuspakje
- Pakket frankeren als pakket
- Extra kosten voor aangetekend aan ons terugsturen worden niet vergoed
*) Brievenbuspakjes gefrankeerd als pakket worden als brievenbuspakje vergoed.
**) Het terugsturen van een complete/gedeeltelijke bestelling met daarbij een defect product valt niet onder deze regeling.
Voor de actuele tarieven verwijzen wij naar PostNL
Retourneren bij Garantie
De verzendkosten voor het retourneren van een garantie geval betalen we je terug. In deze gevallen kun je op het ruil/retourformulier vermelden dat we je verzendkosten terugbetalen.
Waarom naar een Postbus?
Wij vragen je retouren terug te sturen met PostNL naar ons Postbus-adres. Je retour wordt dan sneller afgeleverd door PostNL.
Het postbus adres kan NIET gebruikt worden als je met een andere vervoerder dan PostNL verstuurd.
Stuur je je retour naar ons gewone adres dan wordt je retour de volgende werkdag verwerkt.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan. Bel even en we zorgen dat je bestelling klaar ligt. Ons telefoonnummer is 085-086 6726
Versturen jullie mijn bestelling met een Track&Trace?
Ja, alle bestellingen worden verstuurd met een PostNL track & Trace label.
Zodra je bestelling is ingepakt ontvang je een mail met daarin de link naar de verzendinformatie van PostNL. Het kan tot 's avonds 23.00 uur duren voordat bij PostNL de eerste bezorginformatie vermeld wordt.
Brievenbuspakje of pakket?
Wij verzenden als het mogelijk is je bestelling in een brievenbuspakje. Het grote voordeel is dat je niet thuis hoeft te zijn voor ontvangst.
Op de PostNL track&trace pagina zie je bovenaan staan als we je bestelling in een brievenbuspakje hebben verstuurd. Er staat dan: Past door de brievenbus.
Grote artikelen zoals verzamelboxen, JOSH armbanden in cadeauverpakking, brillen en bestellingen met meer dan 8 artikelen worden meestal als pakket verstuurd. Alle buitenlandse bestellingen worden standaard als pakket verstuurd.
Bestelling niet ontvangen
Op de PostNL Track&Trace pagina staat dat je pakket is afgeleverd maar je hebt toch niets ontvangen?
Ook de bezorger kan zich wel eens vergissen, vraag bij de buren of je bestelling daar is afgeleverd. Is het daar niet afgeleverd wacht dan nog één werkdag. In de meeste gevallen wordt je bestelling de volgende werkdag afgeleverd.
Of neem contact met ons op, wij nemen dan met PostNL contact op voor meer informatie. Houd er rekening mee dat een onderzoek naar Track&Trace pakket gemiddeld 3-4 dagen duurt voordat wij informatie van PostNL terug ontvangen.